|
Úloha
|
Cílová skupina
|
Cíle
|
Soubor
|
1
|
Vodivá pletiva
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák popíše stavbu a a funkci vodivých pletiv.
|
VY_32_INOVACE_01_1_01_BI1
|
2
|
Kořen
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák popíše stavbu a funkci kořene. Vysvětlí jeho hospodářské využití.
|
VY_32_INOVACE_01_1_02_BI1
|
3
|
Stonek
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák popíše stavbu a funkci stonku. Vysvětlí jeho hospodářské využití
|
VY_32_INOVACE_01_1_03_BI1
|
4
|
List I.
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák obecně definuje list, jeho funkci pro rostlinu. Popíše typy listů, které během vývoje na rostlině vznikají.
|
VY_32_INOVACE_01_1_04_BI1
|
5
|
List II
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák popíše stavbu a funkci listu Vysvětlí jeho hospodářské využití a jeho přeměny.
|
VY_32_INOVACE_01_1_05_BI1
|
6
|
Vodní režim rostlin
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák definuje funkci vody a její význam pro rostlinu. Vysvětlí a popíše jednotlivé děje související s vodním
|
VY_32_INOVACE_01_1_06_BI1
|
7
|
Fotosyntéza
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák vysvětlí funkci a význam fotosyntézy pro rostliny a pro život na Zemi.
|
VY_32_INOVACE_01_1_07_BI1
|
8
|
Dýchání
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák vysvětlí funkci a význam dýchání pro rostliny. Vysvětlí a popíše jednotlivé děje související s dýcháním.
|
VY_32_INOVACE_01_1_08_BI1
|
9
|
Heterotrofní výživa
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák definuje význam heterotrofní výživy pro rostlinu.
|
VY_32_INOVACE_01_1_09_BI1
|
10
|
Minerální výživa
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák definuje význam jednotlivých prvků pro rostlinu.
|
VY_32_INOVACE_01_1_10_BI1
|
11
|
Růst a vývoj rostlin
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák vysvětlí růst a vývoj rostliny, definuje faktory růstu a vývoje.
|
VY_32_INOVACE_01_1_11_BI1
|
12
|
Pohyb rostlin
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák rozdělí pohyby rostlin, definuje rozdíly mezi jednotlivými pohyby a vysvětlí na příkladech.
|
VY_32_INOVACE_01_1_12_BI1
|
13
|
Rozmnožování rostlin
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák definuje jednotlivé typy rozmnožování a vysvětlí jejich význam.
|
VY_32_INOVACE_01_1_13_BI1
|
14
|
Nižší rostliny I.
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák popíše stavbu a funkci řas. Vysvětlí jejich hospodářské využití.
|
VY_32_INOVACE_01_1_14_BI1
|
15
|
Nižší rostliny II.
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák popíše stavbu a funkci řas. Vysvětlí jejich hospodářské využití.
|
VY_32_INOVACE_01_1_15_BI1
|
16
|
Mechorosty
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák vysvětlí životní cyklus mechorostů, definuje jejich význam a výskyt. Pojmenuje a pozná významné druhy.
|
VY_32_INOVACE_01_1_16_BI1
|
17
|
Kapraďorosty I.
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák vysvětlí životní cyklus kapraďorostů, definuje jednotlivé skupiny, jejich význam a výskyt.
|
VY_32_INOVACE_01_1_17_BI1
|
18
|
Kapraďorosty II.
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák pojmenuje a pozná významné druhy kapraďorostů.
|
VY_32_INOVACE_01_1_18_BI1
|
19
|
Nahosemenné rostliny
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák vysvětlí životní cyklus nahosemenných rostliny, definuje jednotlivé skupiny, jejich význam a výskyt.
|
VY_32_INOVACE_01_1_19_BI1
|
20
|
Krytosemenné rostliny
|
Žáci kvinty a 1.B
|
Žák vysvětlí životní cyklus krytosemenných rostliny, definuje jednotlivé skupiny, jejich význam a výskyt.
|
VY_32_INOVACE_01_1_20_BI1
|