Sportovní hala

Pravidla provozu haly

Rozpisy

  • Provoz haly se řídí rozpisy na jednotlivé měsíce.       
  • Jsou tvořeny až s osmiměsíčním předstihem.       
  • Zohledňují časové pořadí došlých požadavků.
  • Požadavky nejlépe písemnou formou prostřednictvím emailu.      
  • Zohledňují tyto priority (sestupně):

    1. akce spojené s ubytováním
    2. celodenní mistrovské turnaje
    3. mistrovská utkání, mistrovské turnaje
    4. pravidelné oddílové tréninky v dané dny podle věkových kategorií vzestupně
    5. turnaje zájmových skupin
    6. pravidelné zájmové skupiny
    7. nepravidelné zájmové skupiny        

  • Průběžně se upravují podle dalších požadavků a dohod.       
  • Poslední úpravy rozpisů jsou vždy 25. den v předchozím měsíci.       
  • Zákazník si ve vlastním zájmu zkontroluje, zda jsou jeho požadavky splněny.
  • Změny po tomto datu v obsazených hodinách pouze se souhlasem všech dotyčných stran.       
  • Volné hodiny se objednávají průběžně.       
  • Do žlutě označených polí (víkendy, státní svátky, školní prázdniny) se objednávají všichni zákazníci bez rozdílu zvlášť.

Poskytovatel x zákazník

  • Poskytovatel se snaží vyjít vstříc všem požadavkům zákazníků.       
  • Zákazník se do volných hodin objednává nejpozději dva dny předem.       
  • Poskytovatel negarantuje objednávky na poslední chvíli (např. v daný den).       
  • Zákazník svou neúčast v rozporu s rozpisem sdělí prokazatelným způsobem nejpozději dva dny předem (ve výjimečných případech později).       
  • Zákazník svůj příchod do zařízení ohlásí službě v hale a dohodne způsob finančního vyrovnání.       
  • Poskytovatel pronajímá zařízení v dobré víře, že bude plně vyhovovat požadavkům zákazníka.       
  • Zákazník neodkladně upozorní poskytovatele na případně zjištěné nedostatky v zařízení.       
  • Poskytovatel je plně k dispozici k řešení vzniklých problémů.       
  • Zákazník upozorní i na nedostatky, které se vyskytly v době jeho působení v zařízení.       
  • Zákazník upozorní obsluhu na svůj odchod ze zařízení.       
  • Při svém odchodu ze zařízení garantuje stejný stav jako při jeho příchodu do zařízení.       
  • Pravidelné i nepravidelné zájmové skupiny mají svého vedoucího - prostředníka.       
  • Nekorektní zákazník může být omezován dalšími podmínkami.       

Provozní řády

rss